Ga naar:
Ons nieuws Over ons- Joep van Zijl- Alexandra Sweers- Visie en missie- Geschiedenis- Ons netwerkOns aanbod- Wij vertellen uw verhaal- Brand Journalist in uw bedrijf- Training Brand Journalism en Nieuws Maken- Training Communiceren over de dood- Masterclass Stop selling, start telling- Journalistieke quick scan- Opiniëren en Agenda Setting- Handboek voor opiniemakersOnze klantenContact


Klik voor meer >
Over deze foto >

Ons aanbod Handboek voor opiniemakers

In dit handboek leert u zelf denken en schrijven als een journalist: doelgroepgericht en met gevoel voor ‘seks en sensatie’, zodat u als opiniemaker vanzelf aandacht krijgt voor uw zaak.

 

De vakjury van Communicatieboek van het Jaar 2014 noemde het een "waardevol boek vanwege de praktische toepasbaarheid".  

 

"Vonk behandelt de materie schools maar grondig", schreef Skipr.

  

Villamedia oordeelde: "Vonk richt zich vooral op een publiek met minder journalistieke ervaring. Toch is het boek ook interessant voor mediamakers."

ZONDER INHOUD GEEN AANDACHT