Ga naar:
Ons nieuws Over ons- Joep van Zijl- Alexandra Sweers- Visie en missie- Geschiedenis- Ons netwerkOns aanbod- Wij vertellen uw verhaal- Brand Journalist in uw bedrijf- Training Brand Journalism en Nieuws Maken- Training Communiceren over de dood- Masterclass Stop selling, start telling- Journalistieke quick scan- Opiniëren en Agenda Setting- Handboek voor opiniemakersOnze klantenContact
Meiden gaan eind September 2013 uit hun dak bij een optreden van boyband B-Brave tijdens de Tina Dag in attractieprak Duinrell. (Copyright Frank Jansen Fotografie - 06 51 71 57 53)

Klik voor meer >
Over deze foto >

Ons aanbod Journalistieke quick scan

'Branded journalism' klinkt mooi, maar hoe doet u dat eigenlijk? De Nieuwsmakers adviseren u graag. Ons advies begint met een journalistieke quick scan van uw hele organisatie. Op basis van onze bevindingen gaan we met u in gesprek. De vragen die dan centraal staan zijn:

  • Waar vertel ik over?
  • Hoe betrek ik mijn doelgroep bij mijn organisatie?
  • Hoe draagt mijn nieuws bij aan mijn zichtbaarheid en imago?
  • Hoe wordt mijn communicatieafdeling een newsroom?
  • Hoe word ik opinieleider?

Vervolgens krijgt u van ons een Nieuwsverslag waarmee u aan de slag kunt of waarmee wij u verder kunnen begeleiden.

ZONDER INHOUD GEEN AANDACHT