Ga naar:
Ons nieuws Over ons- Joep van Zijl- Alexandra Sweers- Visie en missie- Geschiedenis- Ons netwerkOns aanbod- Wij vertellen uw verhaal- Brand Journalist in uw bedrijf- Training Brand Journalism en Nieuws Maken- Training Communiceren over de dood- Masterclass Stop selling, start telling- Journalistieke quick scan- Opiniëren en Agenda Setting- Handboek voor opiniemakersOnze klantenContact
Tijdens de Hackathon AntiFraude haalt de overheid op 12 en 13 april 2015 zelf hackers in huis om te kijken hoe veilig systemen als DigiD zijn. (Copyright Frank Jansen Fotografie - 06 51 71 57 53)

Klik voor meer >
Over deze foto >

Ons aanbod Journalistieke quick scan

'Branded journalism' klinkt mooi, maar hoe doet u dat eigenlijk? De Nieuwsmakers adviseren u graag. Ons advies begint met een journalistieke quick scan van uw hele organisatie. Op basis van onze bevindingen gaan we met u in gesprek. De vragen die dan centraal staan zijn:

  • Waar vertel ik over?
  • Hoe betrek ik mijn doelgroep bij mijn organisatie?
  • Hoe draagt mijn nieuws bij aan mijn zichtbaarheid en imago?
  • Hoe wordt mijn communicatieafdeling een newsroom?
  • Hoe word ik opinieleider?

Vervolgens krijgt u van ons een Nieuwsverslag waarmee u aan de slag kunt of waarmee wij u verder kunnen begeleiden.

ZONDER INHOUD GEEN AANDACHT